1 maj

Idag blev det officielt sommar! Jag har gått runt i shorts och tee + gladiatorsandaler. Helt underbart vackert väder.

Jag och Jonathan startade dagen med en sväng på stan. Hade haft ögonen på en lite söt miniväska på Monki som nu blev min. Min väsksamling är nog hyffsat komplett nu.
Vi tog också en sväng förbi badhusparken innan vi gick hem för att tänka om i klädväg. Av med långjeans och på med jeansshorts!.

Mötte upp Tracy och Robert på News där jag käkade en god laxsallad och de andra nachostallrick. Fortsatte storsa runt på stan och hamnade på apberget där Lisa kom förbi efter en stund. Hon har varit i Australien sen i November och kom hem nu för två veckor sen. Det var jätte trevligt att få träffa henne igen.

Men inte nöjde vi oss med det. Jonathan drog hem till gamla lägenheten på skolgatan och hämtade sina inlines för att åka med Robert senare och vi andra köpte lite chokladbollar och Cola och begav oss hem till oss med lite omvägar och då hade Jonathan hade hunnit hem.
Solade på balkongen och hade det allmänt gott. Som det ska vara!


Tracy, Robert och Lisa


En glad Jonathan


Våra chokladbollar


Och så klart en glad jag

Nu är Robert och Jonathan ute och åker inlines och jag ska plugga. Mina ögon svider rejält, jag vill ha mina solglasögon emd styrka nu! Dagens i-landsproblem.

Kvällen spenderas nog hos Jesper med allmänt mys emd folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0