-



Två dagar på raken nu med mitt humör som är värre än en monster pmskvinna. Det är min nacke som vägrar vara med och gör sitt bästa för att övertyga mig att slita av den från kroppen är ett bra alternativ.
Och eftersom jag är en magsovare är det ett helvete att sova vilket gör att jag blir supergrinig, imorse gick det inte att ta sig upp. Jag låg i sängen och tyckte synd om mig själv fram till 10.30. Efter det försökte jag få tag i de på rematologen men självklart stängde deras telefontid kl 11 och jag ringde 11.09.

Var inte alls på humör att ta mig till skolan så jag bestämde mig för att försöka få bort tvättberget, men inte fanns det någon tvättid. Morr.
Bestämde mig tillslut för att åka till skolan endå för föreläsningen som började 13.15. Där hade jag lite tur iafl för när jag skulle stänga av datorn så såg jag en klasskompis var inloggad som kunde medela mig att det inte alls skulle bli någon föreläsning i eftermiddag. Jag hade nog gått bärsäk om jag hade cyklat upp till skolan och insett att det inte blev någonföreläsning.

Jonathan kom hemrusande, han skulle iväg och träna med sin lillebror och jag bestämde mig för att ta ut min aggresion på crosstrainern och följde med. Efter det gick jag iväg och jobbade på biblioteket som flöt på bra.
Hemma väntade ett hem tomt på tvättbärg och middag. Lovely, tur jag har en såns sweet pojkvän.

Men jag ska nog fortsätta hålla mig undan allt idag och hoppas på att jag får tag på läkaren imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0