Sunday

Söndagsmiddag hemma hos min familj var välbehövlig. Dels för att det alltid är godare att äta det någon annan lagade och för att jag saknar dem lite när vi inte är upp i varandra hela tiden som när man bodde hemma. Man behöver inte bråka om varje lilla grej.

Pappa följde också med hem och satte upp mitt nyckelskåp, det går sakta framåt med möbleringen i lägenheten och jag blir mer och mer nöjd. Eller så pass nöjd som man kan vara utan att få bestämma tapeter, lister och golv själv.
Ska bara sätta upp min brevkorg nedanför nyckelskåpet så är hallen rätt komplett. Det är den del i lägenheten jag gillar mest. Kanske för att jag målat väggarna vita där, så fint. Jag gillar neutrala väggar och detaljer som bryter av.

Kvällen kommer nog spenderas i soffan.

Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

söndagsmiddag är alltid mysigt :) särskilt med familjen

2009-03-08 @ 19:38:56
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0