Pluggande




Anna gillar att vara anonym



Självporträtt

Släpade mig upp ur sängen imorse vid 9.30. Vid 10 hade jag äntligen lyckats tagit mig upp flåsande till 5:e våningen på skolan. Jag joinade Anna där inne och pluggade nonstop till kl 16 idag. Bortsett från avbrott för lunch hehe.
Jag fokuserade på hjärtat idag och det gick riktigt bra, mer och mer faller på plats. Bara jobba på.

Förutom mitt misslyckade försök att köpa boken så har jag inte gjort så mycket mer sen dess. Ska försöka göra lite middag nu, jag kom faktist ihåg att lägga fram en köttbit på tining i morse. Bara potatis som ska skalas och skivas så har jag snart en köttbit med bea och klyftpotatis. Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0