Måndag



Starten på denna dag var som varje dag borde starta. Natalie kom förbi hemma hos mig innan 10 och tillsammans tog vi bussen bort till Step In. Den enda anläggning jag inte varit medlem på än i Östersund.  
Men idag var det dags, mitt förra gym Pulzinn gick i konkurs sorgligt nog så jag var tvungen att hitta ett nytt andra hem. Jag har inte tränat sen jul så det var underbart att få röra på sig igen. Jag personligen mår alltid mycket bättre om jag får röra på mig.
Det bästa med Step In är att jag numera när som helst får gå på badet, här ska det relaxas!

Efter mitt första träningspass gick jag och Natalie till en sushibar och jag åt sushi för första gången. Det var inte äckligt, men det smakade inte så mycket tycker jag. Jag gillar starkt kryddad mat så det är inte så konstigt. Men jag kommer nog äta det igen.

Och inte nog med det på en bra dag så gick jag sen upp till skolan och pluggade ett par timmar med Anna. 
Nu har jag käkat middag och ska förbereda mig inför syra/bas föreläsningen imorgon. Sista rycket inför tentan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0