Hårvårdsdjungeln

L'Oreal Absolute Repair i gruppen Parfym & Skönhet hos  (72257)
Med färgat hår kommer problemet vad sjutton ska man använda för schampo? Jag känner mig helt villrådig inför denna djungel där varje produkt utlovar mirkael.

Jag har tre huvudproblem:

1. Hur får jag mitt hår mer blont och mindre grå/vitt?
2. Hur får jag bort de lila fläckarna i hårrötterna efter att efterbehandlingen inte kommit överallt.
3. Och vilket schampo/balsam ska jag använda? Silverchampo används det varje gång?


Uh jag kan ingenting. Har aldrig färgat håret förut och absolut inte fått det blonderat.



H j ä l p

Kommentarer
Postat av: tracyy

är osäker, men tror bara att du ska använda silvershampoo ibland. : )Men du ska använda det i alla fall.

2009-03-21 @ 23:57:07
URL: http://dramaticplans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0