Godingar

Zip Low Icewash SEK 399, Cheap Monday - NELLY.COM

De här snyggingarna skulle jag inte tacka nej till, från cheap monday. Ingen som har ett par skräpandes hemma som du inte behöver? Tomten?

Iafl ännu en punkt avbockat från måste fixa listan. Transporten mellan geneve och chamonix på fredag har länge orsakat mig huvudbry. Jag hade tänkt åka samma buss som Jonathan och Nina tog när de kom ned, men den gick kl 11.15 och jag landar 11.05 så den hann jag inte med. Nästa skulle inte gå fören 14.15 och det skulle vara olidligt för mig att sitta 3h extra på flygplatsen. Jag vill bara komma fram.
Idag med hjälp av mamma har vi letat fram ett minibussbolag ur mängden bolag som kör, som jag bokat in mig på kl 11.30. De är betydligt billigare än bussbolaget som var tänkt från början och kör mig fram till dörren. Det känns också super att de kommer stå och vänta på mig med mitt namn på en skylt vid flygplatsen så jag slipper springa omkring och leta. Paniken som jag kommer ha en då behöver inte bli värre än vad den kommer vara.

Åh lovely, jag är nöjd. Nu ska jag fortsätta plugga och sen jobba för ovanlighetens skull. Någon som hör ironiken? Men jag ler dock när pengarna kommer in på kontot. Men det skulle vara lite skönt med fritid snart så woho på fredag när jag kommer vara hos honey i alperna! Lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0