Fredag



Det här var min utsikt idag.

Vid 10 smsade Anna och undrade om jag fortfarande sov haha. Men jag hade bestämt mig för att inte stressa, första gången på väldigt länge jag satt ned och åt frukost och läste lite i en tidning. Måste starta mina dagar oftare så.

10.30 hade jag äntligen släpat mig upp till skolan i blåsten. Det är lite läskigt att bo längst upp när det låter som huset ska flyga iväg. Men som tur var stod det kvar idag med.
Jag och halva klassen som satt i bliboteket pluggade hela dagen lång med lunch och fikapause inträknat. Jag gav inte upp fören de stängde vid 17. Jag läste igenom alla anteckningar jag har gjort under dessa två månader. Mer och mer fastnar och jag hoppas tillräckligt hinner fastna till tentan på torsdag.
Av Yana som syns på bilden fick jag två doftljus också vilket var väldigt snällt. Jag känner antagligen inte lika bra dofter som andra eftersom jag var den enda som stod ut med dem haha. Men fina var dem och jag gillar ju ljus.

När biblioteket stängde gick jag ned på stan och mötte upp mina föräldar. Jag följde med dem till Captain Cook för att käka middag tillsammans med Rosens. Mycket trevlig.



Så mycket mer spännande har inte hänt idag. Morgondagen kommer gå i samma stil, bara att jag ska försöka klämma in jobb mellan pluggandet. Önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0