Sweetharts



Mina nya sweetharts. Har gått och spanat på dessa länge, men en inte allt för stark studentkassa så har pengarna gått till annat. Men nu när skatteåterbäringen hade kommit så tänkte jag unna mig ett par finare skor, har alldeles för många ballerinas som inte har allt för hög klack. Dessa godbitar ha bara en 3cms kilklack.
Jag och Natalie skulle fika på stan så sprang jag in för att eventuellt köpa dessa och fick dagens överraskning. De var nedsatta 150kr till 199kr. Ett rätt så överkomligt pris och min lycka var gjord. Brukar aldrig ha sån tur annars. Det blev också tre nya strumpor från Indiska då de flesta av mina strumpor har fler än ett hål.

Lycka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0