Ikea tripp

Jag är så trött, dagen igår tog på krafterna. 60mil åkandes och en massa bärande och ihop skruvande. Vi åkte nämligen på Ikea och brände pengar. Inser nu att det blev alldeles för mycket för min del, kommer vara fattig som en kyrkråtta fram till nästa 25:e, men det var det värt för vi har fått hem en massa fina saker och kan äntligen slänga in de sista möblerna från han som äger lägenheten in i 3:e rummet som nu är proppfullt. Men det börjar ta sig.

Blir nog lite bilder efter att allt lyckats blivitt ihopskruvat, igår hann vi bara med sängen och idag kämpar jag med soffbordet. Benen vägrar bli t rätt håll så jag räknar iskallt med att de kommer vara det när jag kommer hem ikväll efter jobbet. Ibland är det tur man har en stark pojkvän.
Men det är trist när man går om varandra hela tiden, som nu när han börjar kl 8 på morgonen och jag börjar 12.30 och slutar 21, är hemma 21.45 och måste sova 22 för att orka upp 5.30 för att jobba igen. Men pengarna behövs så det är bara att kämpa på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0