Flakåkning


Jag påväg upp till flaket för 2 år sedan


Flaken dundrar förbi en efter en utanför mitt fönster och man kan ju inte annat än vara nostalgisk.
Jag kanske ska ta och göra klart mina fotoalbum med alla kort från studenten som fortfarande efter 2år bara är halvklara. Det kommer nog sysselsätta mig innan jag åker och jobbar kl 15. Har iafl fått tag på nyckeln till Jonathans bil, han är och slipar på nya MQ. jag svängde förbi och plockade upp den efter genomgången av tentan vi skrev igår. Det känns som jag kommer klara den efter vad läraren sa om frågorna.

Men jag sitter fortfarande som på nålar om medicintentan, en del hade fått en hint igår om de hade klarat det eller ej, men jag missade den chansen. Ska försöka ringa läraren igen, huva nu fick jag ont i magen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0