Slåttis

Åh det är så skönt när ett jobbpass är slut, inte för att jag ogillar jobbet. Men efter 8.5h är man rätt mör. 
Jag jobbade mellan 12.30-21 och innan det han jag äta lunch med mamma, köpa illustrerad farmakologi 2 begagnad av en som går termin 5 samt av hennes kompis kommit överens med att jag ska köpa hennes kirurgibok imorgon. Det betyder att jag fått tag på alla böcker till nästa kurs utom en, Obstetrik och gynekologi boken. Det känns skönt.

Iafl tillbaka till jobbet, det gick ännu bättre än förra gången jag jobbade kväll. Detta var ju min andra kväll och jag känner jag börjar få till rutinerna. Jag fick även min deligering idag (tillåtelse att ge medicin) vilket gjorde att jag har smått ångest jag glömt något. Men det har jag inte, efter tusende genomgången av kvällen.

De ville jag skulle jobba imorgon också, men jag tackade nej. Jag har en rapport att skriva hur mycket pengarna än lockar. Den senaste veckan har de velat jag skulle jobba torsdag, lördag, söndag, månad, tisdag, onsdag och torsdag. Jag tackade bara ja till söndagen och idag, onsdag då. Jag vill jobba men måste hejda mig, annars orkar jag inte med heltidsstudier + 2 jobb.

Nu ska jag bege mig mot sängen och sova inför en ny dag med rapportskrivning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0