Parfakta

Vad heter ni? Linn och Jonathan
Hur träffades ni? I Rödkullen (Åre) när vi åkte skidor med gemensamma kompisar.
Är ni förlovade? Har inte blivitt av haha
Bor ni ihop? Från och till under 4 års tid, nu skulle det bli permanent men en viss person åkte iväg till Chamonix så tji fick jag haha. Men det är VÅR lägenhet om jag säger så. 
Har ni barn? Inte vad jag vet.
Har båda körkort? Bägge sedan 2 år, eller 2.5 för Jonathan för han är nästan ett halvår äldre än mig.
Isåfall, vem kör bäst? Jonathan skulle säga han eftersom han kör mest, men jag hävdar att vi är lika bra fast Jonathan har mer körvana.
Kommer du ihåg er första kyss? Ja, jag sa jag ville ha en puss (16 år).
Vem sa "Jag älskar dig" först? Hm, samtidigt?
Vem är äldst? Jonathan, 4 månader.
Vilka stjärntecken är ni? Jag är Skorpion och Jonathan är Lejonet.
Vem fyller först på året? Jonathan
Vem är längst? Jag har varit längst fram tills ungefär nu, tror han spurtat om mig med nån cm.
Vem sjunger bäst? Lika illa?
Håller ni i handen på stan? Överallt.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej.
Blev du kär i första ögonkastet? Ja.
Har ni någon speciell låt? Tror det blev The Proclaimers - I'm Gonna Be (500 Miles)
Har ni några "fri kort"? Jag har Adam Brody iafl.
Har ni varit utomlands tillammans? Spanien, men jag har inte lyckats lura han över norska gränsen än. Han tycker det är onödigt att köra 5 mil bara för att, jag kallar det utflyckt.
Vilket är ert bästa minne? Oj, det finns många. Kommer inte på något som sticker ut mängden just nu.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Ser på massor av serier och käkar framför tvn, jag somnar i hans knä och han bär mig till sängen och glömmer bort jag inte bortstat tänderna så jag måste släpa mig dit iafl.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Beror på hur man räknar. Han är skriven 10 mil härifrån men oftast bott i stan.
Blir du lätt svartsjuk? Nej.
Brukar ni bråka? Mer än jag vill.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer för Jonathan har alltid för många sms haha.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Truncus, jag menar magen på svenska.
Brukar nån av er prata i sömnen? Jag gör tydligen det.

Kommentarer
Postat av: S A N D Y S P L A C E

Hej! Absolut.. Jag har storlek M i tröjor men just den tröjan tog jag storlek S och den är perfekt oversize på mig. Hade jag tagit M hade den varit alldeles för stor så välj en storlek mindre än det du brukar ha. Kram :)

2009-01-29 @ 22:39:02
URL: http://sandysplace.se
Postat av: Mamma Melissa

vad gulligt inlägg!

2009-01-30 @ 07:42:32
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0