Mer kläder och skor TILL SALU!

Fler kläder har blivitt fotade ikväll och vill finna nya hem! Resten finns upplagt på tradera och mer kläder finns här.


I princip oanvänd klänning från hm. Strl 34. Ssock i ryggen och markerade kupor. Halterneck. Bomull skulle jag tippa på men hittar ingen lapp.

50kr



Ribbat linne med brottarrygg från Rur mfl. Persikofärgat. Strl M men passar en S också. Nyskick.

50kr



Linne från Wear It. I princip oanvänd. Strl S. Ganska kort modell.

30kr




Pucca linne, i princip oanvänd. Strl M emn passar en S också.

40kr



Linne från hm, princip oanvänd. Har inbyggd bh och halterneck,

40kr





Transparent vit topp från Eve, Jc. Nyskick! Söta detaljer som puffärm och rosett. Som vita bollar i mönstret. Svårt att beskriva och fånga på bild, men det gör att den inte är bara transparent, jätte sött.

Strl S

50kr





Transparent persikofärgad topp från Eve, Jc. Nyskick! Söta detaljer som puffärm och rosett. Som vita bollar i mönstret. Svårt att beskriva och fånga på bild, men det gör att den inte är bara transparent, jätte sött.

Strl XS

50kr



Stuprörs jeans som är vita från JC CROCKER Strl 27/32, nyskick!

100kr



Söta ballerina från Din Sko. Strl 37, inte slitna eller middfärgade.

100kr





Underbart söt kjol med brodderi på "skärpet", från Vero moda. Nyskick!

Strl 38

50kr


Maila till [email protected] om du är intresserad! Jag går efter postens tabell och vill ha betalt till mitt konto i förskott!

Kommentarer
Postat av: Sofia - ung blivande brud

Fina kläder!

Okej, vad mysigt. Det är härligt när man kommer så långt i ett förhållande, jag menar tidsmässigt. Men vet liksom vart man har varann. :)



Jodå, vissa tycker jag är helt vrickad som ens tänker tanken! Mina åsikter brukar sticka i folks ögon, så det är väl bara att vänja sig. ;) Många i min ålder tycker jag är korkad som ens vill skaffa hund nu i höst tsm med Jonas. Jag kan ta andras åsikter och råd, men stör mig så grymt mkt på folk som BARA ska veta, när dom egentligen inte har den blekaste aning själva. :)



kram!

2009-01-18 @ 23:42:15
URL: http://ungblivandebrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0