Kvällen

En trevlig kväll som blev en repris av igår. Jag och natalie + kakor och bullar ser på nått bra tv program och springer under pauserna och lägger lite pussel och sen fortsätter lägga tills det är sovdags. Myspys att bara vara och snacka skit.

Jobbet  gick bra fast jag höll på att få ett utbrott på en gubbe som bara la böcker i min vagn när jag vände ryggen till och gick utan ett ljud. Mitt jobb är inte att sätta upp hans olånade böcker, och han kunde iafl frågat. Sen gick han förbi mig tre gånger och jag stirrade argt på honnom så det slutade med att det låg 7st böcker vid hans plats efter han gått. Och sen får jag skit för att böckerna inte står där dom ska i hyllan?
Annars gick det toppen.

På hemvägen hämtade jag ut mitt paket och både tröjan och jackan är jätte fina. Blev super nöjd. Så nu kan jag mysa omkring i dem.

Har även pratat en hel del med Jonathan på msn idag och de goda nyheterna är att de om någon dag flyttar in i en nyrenoverad, dock väldigt liten lägenhet. Och de dålig är att jobben fortfarande bara är ett kanske. Som förhppningsvis blir ett ja snart. Jag håller tummarna.




Nina

Så här fint är det där iafl. Jag är inte alls avundsjuk.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åhh vilka berg... Men nej, inte avundsjuk, det ser kallt ut eller hur? ;)

2009-01-14 @ 10:03:10
URL: http://www.jonssonfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0