Irriterad


Jag är lite irriterad, bara lite. Förra fredagen så beställde jag dessa från Ginas hemsida. I fredags mailade jag då de fortfarande inte dykt upp eller ens blivitt skickade. Fick tillbaka ett mail idag där de skrev de hade problem med sitt lagersaldo och att de betalat tillbaka pengarna till mitt konto.

Jag undrar om de har självmant satt tillbaka pengarna utan att jag mailat?
Hoppas att de kommer in på lager igen så ska jag försöka beställa dem igen. För jag tycker verkligen de är snygga.

Nu ska jag käka lite frukost och sen gå förbi posten och köpa frimärken till de 8 paket som ska skickas iväg till vinnarna av tradera auktionerna. Jag fortsätter upp till skolan och skriva klart rapporten förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0