Halvtid

Ih det grämer mig att jag missar handbollen ikväll, sverige Kroatien. Det lär nog bli en match det speciellt alla kroatiska fans när de spelar på hemma plan. Men om jag är snabb hem efter jobbet hinner jag nog se andra halvlek.

Känner jag fått lite mer kött på benen efter läkemedelsberäkning nu i eftermiddag. Det klarnar mer och mer och självförtroendet blev ju inte sämre för att jag klarade de två första frågorna (han bara två) på testet vi fick första lektionen för att kolla hur mycket vi kom ihåg från 1:a terminen. Och jag behöver värkligen självförtroendet för att jag inte ska ligga ned och gråta i panik för jag har så svårt för matten. Eller inte att räkna men att plocka ut ur texten och sätta in värderna i ekvationen. Ge mig ett tal och jag räknar det, men inte plocka ut mängd verksam substans, dos och styrka. Men det är väll bara att traggla.

Nu ska jag jobba och tjäna lite kosing.

Kommentarer
Postat av: gittan olofsson

2009-01-25 @ 11:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0