Fristilen



Nu har jag tagit min välförtjänta dusch efter Afron. Det var svettigt och jobbigt, precis som det ska vara och otroligt roligt. Mår så där gott som man bara kan göra efter en träning hehe.

Fristilen då? Ja, medelåldern var ungefär 40 år yngre än på pulzinn. Jag är helt plötsligt inte yngst utan äldst. Men fräscht var det och de verkar ha rätt bra pass. Det är samma månadskostnad som på pulzinn, bara det att du inte kan säga upp det när som helst utan måste binda dig 6-12 månader. Vet inte hur sugen jag är på det. Får fundera på det eller be till gud att pulzinn öppnar igen.

Nu ska jag sätta mig i en bil upp mot Duved (Åre) med min familj och plocka med mig medicinboken. Nästa kurs börjar snart igen.

Kommentarer
Postat av: Katja

Hej!

Du får gärna gå in och rösta på mig på http://juliaberg.blogg.se/2009/january/finalister-i-tavlingen.html#trackback



Bland dom som röstat på mig kommer jag lotta ut ett extrapris! :)

2009-01-17 @ 18:52:34
URL: http://candygal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0