Dyrt att leva

Det är dyrt att leva. Sprang förbi affärerna nyss eftersom jag skulle posta ett paket till en vinnare av mina tradera auktionerna och vipps "försvann" 500kr.

200kr födelsedagspresent åt min lillebror som fyller 15 på lördag.
200kr skor på Dinsko rean som jag har kikat på länge.
100kr mat.



199kr ord 499kr

Jag har länge velat ha ett alternativ till mina två höga vinterstövlar och helst i färgen svart. Hade spanat in dessa länge och med någorlunda halksäker sula och fodrade fick de bli dem nu när de var nedsatta. Här dock lite lite tveksam på tån, jag hade velat haft den rundade. Det är ju öppet köp så jag hinner bestämma mig.

Kommentarer
Postat av: S A N D Y S P L A C E

Absolut, det ska jag göra. Fin blogg du har :)

2009-01-26 @ 21:52:06
URL: http://sandysplace.se
Postat av: Felicia

Det låter ju som en jättebra lösning, jag fattar inte varför de ska vara så jävliga i Karlstad och inte vilja kompromissa alls..

2009-01-27 @ 09:47:12
URL: http://feliciaasptauni.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0