Dagen i korthet

Det gick bra att skriva idag på rapporten. Vi blev nästan klar med bakgrunden och grovjobbet är gjort på resultat delen, det rör sig framåt vilket käns skönt.

Det som störde mig var de från Slåttis ringde mig och frågade om jag kunde jobba idag, imorgon och på onsdag. Idag var för tätt in på och imorgon är sista dagen innan Jonahan åker till Frankrike, så jag skulle säga det var ok att jobba på onsdag när jag ringde upp. Trodde jag. 9h senare och inget svar eller telefonsvarare på alla 5 nummer jag hade så gav jag upp. Inte ringde de upp heller.

Eftermiddag var jag på stan med Jonathan och köpte lite jox tll lägenheten. Jag bytte och några glas jag fick i julklapp till dessa från ittala istället. 40cl gråa som är jätte fina. Passar bra i köket.

Nu ska jag fortsätta på rapporten innan vi avrundar kvällen med en film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0