090130

Jag blev klar igår med rapporten och skickade även in den. Men kom på att den gamla rapporten som läraren kluddat på även ska in så det blir till att bege sig mot skolan nu.
Ska även försöka få tag på läraren till nästa kurs och höra mig för om möjligheten att kunna åka till Chamonix, svaret lär bli att "det är ditt problem och gör som du vill" som man alltid får när det gäller frågor rörande om man behöver gå på förleäsningen eller inte. Men jag lyckades hitta en resa med sas med bra tid som kostar kring 3000kr och jag vet inte vart jag ska hitta en billigare utan att behöva mellanlanda hundra gånger och att hela dagen ska gå åt att flyga.

Sen blir det fortsatt plugg, jag ska renskriva veckans föreläsningar och räkna läkemedelsberäkning. Imorgon fyller min bror 15 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0