090118

Borta bra men hemma bäst som man brukar säga. Har nu landat i min lägenhet efter en helg i Duved och middag hemma hos familjen. Det var kanske första gången på 2-3 år jag var i Duved utan att vara hemma någongång hos Jonathans familj.
Enligt ryktena ska han och Nina flytta in i sin lägenhet de ska få hyra i Chamonix idag. Får se hur det går när nya uppdateringar kommer. Det är iafl ganska klart att han stannar iafl februari ut, längre om han får tag på jobb. Men det var ju det där lilla problemet att han inte kan franska.

Helgen har bestått av en massa tittande på sport. Jag och min familj är tokig i allt som sverige är med i, så det har skrikits framför slalom, skidskytte och handboll idag. Mer eller mindre framgångar för de svenska idrottarna.

Nu ska jag fortsätta kvällen med chips och dipp som blev kvar från helgen framför tvn och allmänt varva ned.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0