090114

Sitter framför datorn och otroligt frusen och kan inte slita mig från den.

När jag vaknade imorse och tvingade mig upp ur sängen märkte jag att det hade snöat 1cm och täckt den värsta smutsen ute när jag tittade ute genom fönstret. Det har fortsatt falla lite snö fram till nu och nu är vi nog upp ei hela 2 cm. Vintern gör sin återkomst igen!

Var på skolan någon timme och skrev klart inför opponering eller vad det heter på arbetet som vi ska framföra under eximineringen på fredag. Jag hoppas inte vi blir totalsågade heller av de som opponerar på oss. Det käns så taskigt när man styckar upp arbetet i molekyler för att hitta "fel" när självar arbetet är jätte bra skrivet igentligen. Men det hamnar i skymundan. Lättare att peka på fel än det som är bra.

Funderar på att krypa ned i ett varmt bad med min bok jag lånade igår innan jag sätter igång med diskussionen igen, ska ska lämnas in på fredak i samband med eximinationen. Har inte så jätte mycket kvar, men tyvärr det svåraste.
Ikväll kommer nog mamma och klipper mig och tar med posten och diverse andra saker som är mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0