Tenta



2h tog det att räkna alla uppgifter på tentan och kontrollräkna dem. Efter varje tal jag var klar med vågade jag knappt titta på nästa. För tänk om jag inte skulle klara räkna ut det? Men som tur var så fick jag aldrig några panikkänslor över att inte hitta nålen i höstacken, dvs svaret.
Som det känns så antingen spikar jag tentan eller åker dit på slarvfel. Men känslor kan man ju inte lita på, får se om tre veckor hur det gick. 90% måste jag ha rätt, 18/20p för att få godkänt och jag hoppas det gick vägen.

Nu har jag avklarat två av tre moment i kursen medicin/kirurgi. Pvk exmininerades för två veckor sedan och läkemedelsberäkningen idag. Det är bara den STORA tentan kvar som skrivs om 4 veckor. Då alla sjukdomar vi gått igenom kommer. Jag ska kunna veta vad det är med att bara få symtomen och kunna omvårdnaden runt sjukdomarna. Dagens plugg blir blodsjukdomar innan jag ska jobba på biblioteket ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0