Sunny days



Det är otroligt vackert väder idag, -2 grader, vinstilla och strålande sol. Ser ut som på bilden fast det är mitt på dagen nu, den är från en kväll. Den är tagen från mitt (vårt) sovrumsfönster.
Jag ska försöka tvinga med någong ut och promenera lite. För tillfället ligger Robert pyrt till, får se om han är på eller inte. Behöver inföskaffa frimärken till ett paketet som ska till en vinnare utav en av mina traderaaukioner och stilla min ångest över att bara sitta inne och plugga.

Så min pland är promenad, plugg, jobb och sen får vi se.

Kommentarer
Postat av: Eimi Devine

det är jättef int här nere med.. :)

2009-02-10 @ 13:07:48
URL: http://freshdevine.blogspot.com
Postat av: mumari

Vackert vinterfoto! Vi har massor med snö så det ser så mysigt ut ute!



Välkommen att tävla om ett presentkort på 300 kr hos RoligaPrylar.se i min blogg :)

www.mumari.se/tavling-vinn-presentkort-vart-300/

2009-02-10 @ 15:33:32
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0