Hemköp





Hemköp är lever exakt som de lär, eller.

Jobbet gick hyssat for och bra. När jag skulle stänga stod pappa helt plötsligt där och min familj kidnappade mig till MacDonalds, gratis middag är aldrig fel haha. Tack.
Tyvärr krockade det lite med en inplanerat skypestund med Jonathan men han väntade tills jag var hemma igen. Nu har jag slö tittat på tv medan jag pratat med Jonathan, timmarna går och jag förstår inte vad vi pratar om igentligen. Men det är bara mysigt att höra hans röst fast det skulle ju helt klart vara mysigare om han var här. Men nu är det mindre än två månader tills jag åker ned till Chamonix och hälsar på han!

Föreläsning imorgon igen, sen får vi se. Ska försöka styra upp nått med Robert då det inte gick vägen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0