Helgen

Då är man hemkommen från Duved och hunnit gått igenom det man missat på bloggkoll. Jag har duschat och sitter snart redo med saft och popcorn framför beck innan sängen kallar.

Helgen tillbringades i Duved tillsammans med familjen i våran stuga. Det har åkts skoter, i lördags han vi över älven innan jag ser bakåt och ser min lillebror och resterna av en hemmabygd pulka. Den följde med när vi köpte skotern och den skulle invigas, vi kom ju som sagt inte särskilt långt men nästa helg ska den byggas ihop garanterat körvänlig igen. Idag trots toksnöande och minus -19 som igår så försökte jag gudia pappa utanför skoterlederna. Men vände efter tag för man vill inte bli stående i det vädret. Men jag fick bevis på att mitt lokalsinne är hyffsat.
I lördags var det också som sagt melodifestivalen. Jag höll på att kräkas av Caroline af Ugglas uppvisning som är väldigt lik Antony i sin sångsätt på något sätt tycker jag. Låten var ju inte urkass, men jag vill inte se henne och framförallt så passar inte låten in i de forumet. Mycket mer att säga om detta finns det inte, det låter som alla år.
I lördags var det också afterski på åre torg med Rix Fm. Jag stod och frös i 2h och genomled EMD, Kevin borg och några andra jag inte mins namnet på för att få se två låtar av Takida som mest ville gå av schenen. Lite trist men men.

Nu blir det beck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0