Heath Ledger



Inatt vann ju Heath Ledger oscar för bästa manliga biroll har nog inte undgått någon. Välförtjänt var det utan att tveka då hans tolkning av Jokern var fantastiskt. Men det som stör mig är att tidiningarna bara i förbifarten att han hade gjort en dödlig cocktail av sex receptbelagda preparat som han dog utav.
Jag tycker det är skrämmande hur lättvindigt de tar på det, det är hemskt att han kanske försökte ta livet av sig och de försöker få det att låta som det är ok. Som att ja det är nått som vem som helst kan gå och göra varje dag för skojs skull. Jag kanske överdramatiserar men jag står fast vid att jag tycker det är osmakligt gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0