Drömskorna

Sprang förbi bokrean idag när jag skulle lämna igen en korg på Åhlens efter dagens föreläsning om lungsjukdomar. Jag införskaffade Om jag kunde drömma eftersom min gamla bok förstördes i en vattenläcka haha. Det blev den nya verisionen med det första kapitlet skrivet ut Edwards synvinkel om hans och Bellas första möte.



Gick också in på h&m för att skaffa en nagelfil och ramlade över dessa underbara skor.


De är precis som mina drömskor ska vara. Med platå och remmar som håller fast fötterna så inte högerfoten tappar sin sko hela tiden eftersom den är mer en 36:a en 37:a som den andra foten.
MEN två saker talar imot dem för att jag ska behålla dem, 349kr och 11.5cm klack. Jag har inte riktigt den budget nu som gör att jag kan lägga 349kr på ett par högklackade skor som jag knappt kommer kunna gå i eftersom de har så höga klackar.
Så det blir nog en retur idag när jag ska möta upp mamma och lillebror på stan för att få skjuts ut till Jysk som har billigare tvättkorgar än ikea.

Vad tråkigt det är att studera ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0