Drömmar

Wall Stickers, Love Birds Black, Ferm Living

Wall Stickers, Coat Tree, Ferm Living

Wall Stickers, Power Pole Black, Ferm Living
väggdekor från inreda.com

Förut tjatade jag om dagen då jag äntligen skulle få flytta till hemifrån. Nu är den dagen passerad och förbi och jag tjatar nu istället om tänk om man hade ett boende som var mitt (vårt) och inte hyrt i andra hand.

För då får man leva med sanslöst smaklösa tapeter och annat kravs du inte kan ändra på. I MIN (vår) lägenhet skulle det vara ljust och stilrent med mysiga detaljer. Jag har en förkärlek för detaljer och speciellt träd.

Tänk den dagen man flyttar in i sin egen köpta lägenhet/hus och har en inkomst.


Kommentarer
Postat av: Judit

Cool väggdekor.. Rummet ser ju mycket större ut, får en djup..

2009-02-20 @ 18:01:18
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0