090228

Jag har varit väldigt produktiv så här långt idag. Gick upp vid 9.30 och slöade en stund i soffan, vid 12 började min tvättid och jag slängde på två maskiner.
Sen gick jag ut i solskenet och mötte upp Robert och Tracy på stan. Impulsshhoppade ett par nya mjukisbyxor eftersom det var 50% på BikBok men det var bra investerade pengar. Mina gamla mjukisar har det gått hål på knäna, de är väl använda. Jag bor nämligen i mina mjukisar hemma.
Vi avslutade stadsrundan med fika på Tehuset, det blev en god rostbiffmacka som jag slaktade.

Sprang hem igen och hängde upp min tvätt och satte på en ny. Nu sitter jag i soffan och ska påbörja min dagsdos av pluggande. För imorgon blir det inte mycket plugg när jag och Natalie åker itll Ikea.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0