090226

Det blev ingen hylla från Mio, de var slutsålda. Men därimot hittade jag ett nyckelskåp jag drägglat efter på Åhlens som också sålde på Mio. Det var nedsatt från ca 350kr till 190kr och jag lyckades pruta ned det till 150kr eftersom det var den sista. Dagens fynd!

Mycket åkande fram och tillbaka blev det idag. Tack pappa som ställde upp som min privata taxi. Det som är när man bor i centrum är att det är gångavstånd till det mesta jag är i behov av, förutom de affärer som ligger utan för stan, då är det skönt att ha föräldrar med bil.

Jag lämnade matteboken jag fixade åt Robert och bytte min mugg från Inidska som var konstig i mönstret som jag upptäckte när jag kom hem igår.

Väl hemma hos min familj så offrade jag mig att handla lite mat. Inget avancerat utan det blev revbensspjäll. Min lillebror blev glad iafl.
Upptäckte också att min lönespec från Slåttergården får januarimånad hade kommit och det var mycket mer än förväntat så det känns jätte bra inför resan till Chamonix, Frankrike i slutet på mars. Jag gissar ju att det kommer gå åt lite pengar då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0