090222

Scandinavian Airlines

Nu har jag bokat Jonathans biljett eftersom han inte orkade leta upp internet. Så nu är hemresan spikad och det känns jätte bra att han åker hem med samma flyg som mig. Mysigt.

Annars har dagen bestått av två saker: titta på sport, halvsovandes i soffan och pluggat läkemedelsberäkning. Det går bra att räkna, men jag önskar det gick bättre. Har fortfarande problem med avbrutna infusioner. Det är som att leta efter en nål i en höstack, jag vet att svaret finns där och det driver mig till vansinne att jag inte kan hitta det.
Blev också bjuden på söndagsmiddag hemma, otroligt gott var det. Pappa följde också med hem och lekte rörmockare då det luktat väldigt illa i badrummet de senaste dagarna, och inte av naturliga orsaker. Men inga fel gick att finna och det är fortfarande ett mysterium vart odören kommer från. Jag tror inte jag vill veta, men gissar från en annan lägenhet.

Nu ger jag upp med pluggande för idag. Det är bara att hålla tummarna för att det går bra på tentan imorgon. Beck nästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0