090219



Oh vad jag unnade mig idag. Slog på stort när jag firade att våran föreläsare för dagen inte orkade hålla på 8.30-17 som enligt schemat (som ingen av oss heller orkar med) och tog bara upp det viktigaste så vi kunde sluta innan lunch.
Jag gillar hennes stil som föreläsare, hon är snabb utan att prata maniskt och ta onödigt lång tid. Det gör mig bara stressad när de är så.
Så jag svängde förbi Sibylla på hemvägen och tog med mig detta, jag älskar mangorajasåsen! Satt och mumsade i soffan och njöt av colan framför avslutningen av Skid-VM. Det är inte ofta jag dricker cola nuförtiden sen Jonathan åkt till Frankrike. Det är han som alltid vill ha cola och är jag själv så blir jag för snål för det.

Nog prat om min mat. Nu nån timma och en dusch senare så har jag lagt upp planen så här: plugga läkemedelsberäkning till House kl 15 och sen fortsätta efter det fram till maten. Det låter bra.

Kommentarer
Postat av: Judit

Riktiga pommes! Det lockar ju galet ikväll.. vad gott!! Grill-pommes från en riktigt grill ;) Hoppas det smakade!

2009-02-20 @ 18:00:36
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0