090216

Har suttit i ett grupprum med dålig luft på skolan sedan kl 8.30 imorse. Har kämpat med en fördjupning kring akutbuk och ileus (tarmvred). Fruktansvärt upphetsande. Vissa saker är jag inte riktigt redo att prata ogenerat om när det gäller sjukdomar i buken, så är det bara. Men det kommer, det kommer för vi hoppas.

Förutom att min hjärna känns som efter en tur i en mixer så ska det käkas lunch. Tänkte fortsätta efter det med njursjukdomar, pausa för hose 15 och sen fortsätta tills middagen. Då borde jag ju få ha ledig ikväll?

Suck, dagens i-landsproblem. Fick just ett mail att våra rättade praktikrapporter finns på skolan att hämta. Det betyder att jag måste masa mig upp till skolan igen vilket jag inte alls hade lust med för jag klarar nog inte av att vänta till imorgon med resultatet. Vill få det överstökad så jag kan helt gå vidare till där jag är nu. Avskyr att ha något oklarat.
Om den rapporten är grett nu så betyder det att jag är helt färdig med mina första 60hp. Woho! Bara 120hp kvar innan sjukskötersketiteln är min.

Lunch var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0