090202

Det blev längre visit hemma hos familjen än planderad. Sov även där inatt.
Igår så pluggade jag nästan hela dagen och avslutade med att se Beck -Skarpt läge som måste vara den sämsta beckfilm jag sett.

Förmiddagen har bestått av föreläsning om hjärtsvikt och köpande av Mary Jane på Gå och Löp klinikens rea. De hade 50% på alla crocs och tyvärr fanns inte den vanliga modellen i min storlek så nu testar jag det här.
Har sen förut ett par vanliga i färgen lime, men det käns inte lika roligt att använda dem efter att ha använt dem på Slåttergården. Så de får bli vårdskor så tar jag dessa för att skona knäna i sommar och på jobbet på Biblioteket.


Nu ska jag lära mig sätta PVK (perifier venkateter).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0