Vindarna vänder

Jag tror vist att livet har vänt i rätt riktining nu efter en lång lång uppförskacke. Det känns kanon!
Klarade den individuella eximinationen idag och fick mitt första A. Jag är väldigt stolt över mig själv! Jag försöker alltid göra mitt bästa i skolan och sen får det räcka så långt det går. Man kan inte göra mer än så.

För att fira ytterligare 7.5hp lunchade jag och Anna Tacos och sen var det lussekatter, glögg och knäck hemma hos mig innan jag mörbultad segade mig upp till jobbet. Jag har en fruktansvär träningsverk i lår, armar och bröst. Så går det när man försöker allt man kan i bodypump.

Kvällen har enbart ägnats sig åt det underbar känslan av att inte ha några måsten tillsammans med honey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0