Vårstädning



Idag var det nästan lika soligt som igår, men eftersom både jag och Jonathan var ledig passade vi på att vårstäda och tvätta. Våra gardiner som var ofållade sedan jag köpte dem på Ikea i februari blev äntligen follade och släpar inte i golvet längre. Hela lägenheten luktar rent och det käns riktigt bra.

Efter det unnade vi oss en promenad i solen och sen panta en stor kasse och handla middag. Pappa kom förbi med deras gamla utemöbler som nu passar fint ute på våran balkong. Den är nu komplett med möbler och golv + parasoll, det kommer bli supermysigt hela sommaren att sitta där. 

Kvällen blev glass och att titta på Wipeoute och garva åt alla som ramlar. Nu sitter jag som vanligt ute i sista sekunden och plitar ihop den powerpoint presentation jag behöver till morgondagens eximination. Jag ska informera om diabetes och ska bara knyta ihop säcken nu. Det käns rikigt bra. Sen väntar sängen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0