Tisdag

Det var otroligt vackert väder ute idag, riktigt vårväder. Men tyvärr har jag befunnit mig på skolan sedan kl 8.30 i morse istället för ute i solen. Hann med en liten sväng på lunchrasten då jag och några kursare gick på en promenad och sen solade ett tag. Härligt var det, jag har saknat värmen.

Två föreläsningar var det idag. På morgonen om (har redan glömt bort det) motiverande samtal var det. Intressant och lärorikt om hur man samtalar med andra. På eftermiddagen var det om didaktik, om hur man lär andra. Den var intressant den med.
Efter det bytte jag bara lokal till skolans bibliotek och har jobbat där tills nu när jag slutar kl 19. Då ska jag gå hem och käka pannkakor tillsammans med Jonathan och hans lillebror. Lite sugen på att införskaffa glass till det, men jag är nog för lat för att gå förbi affären på hemvägen.

Sen blir det nog bara till att ta det lungt, föreläsningar imorgon som vanligt också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0