Sunny Days

Väckarklockan ringde kl 12 imorse, kände mig inte alls utvilad eftersom jag somnade 4.30 inatt men rapporten blev iafl inlämnad i tid! Woho!
Slängde i mig lite frukost och cyklade iväg till tentagenomgång på skolan. En massa tveksamma rättningar men jag orkar inte lägga ned eneregi på det eftersom det inte förändrar mitt resultat, iafl vad jag tror.
Efter det var jag förbi posten för att fixa inför min auktion som går ut imorgon och sen var jag förbi Jonathan och hans pappa som la trapp på turistbyrån, det kommer bli jätte fint.

Resten av eftermiddag tillbringades ute på våran balkong i det otroligt vackra vädret, solven värmde gott. Dock glömde jag att jag inte tål solen pga mig medicin mot inflamerad hanled så jäklar vad fort det tog, det blir att fixa lite solkskyddsfaktor till nästa soliga dag, min 50 som jag använde i Chamonix käns lite owerkill här.

Framåt middagen kom honey hem och vi bestämde oss för att gå ut på en promenad i det fina vädret innan middagen. Sagt och gjort så blev det en tur vid storsjön nedanför där vi bor.







Snart kanske det grönskar t om nu när det mesta av snön har försvunnit.

Har nördat hela kvällen det gamla spelet RollerCoaster Tycoon, jag på ena datorn Jonathan på andra. Jag kickade hans ass hehe. Nu väntar sängen och imorgon är det en ny dag med grupparbete på skolan och jobb på kvällen, sweet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0