Sunny day


Åh det är galet varm på balkongen nu och jag njuter! Har suttit i solen nu sedan jag kom hem från skolan och försöker läsa ut min spännande bok om Kleopatra och Antonius.
Men mina ögon börjar säga ifrån, de svider som sjutton och jag hoppas de ringer snart och säger att mina rayban har kommit. Vilken dröm att få ett par solglasögon i sin egen styrka för oss med allergi mot linser.
Tog en dusch nyss eftersom jag gav upp solandet pga ögonen, man känner sig alltid så äcklig av all solskyddsfaktor.

Det gick bra under dagens eximination. Den tredje och sista för denna kurs som nu är avklarad, käns skönt men den var också väldigt lärorik. Våran planch var kanske inte snyggaste men absolut inte fulast eller hehe.
Alla moment är fixade förutom den första rapporten antagligen eftersom det alltid är nått som behövs kompliteras. Hoppas bara att det inte är allt för mycket.
Nu är jag "ledig" fram till kursstart på måndag, massor med tid att plugga inför medicin/kirurgi tentan den 16 maj.

Dock kan jag inte riktigt bestämma mig för om jag ska vänta till Jonathan jobbat klart vid 20 för att äta med han eller äta själv nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0