Produktiv

Idag är det inte alls lika fint väder som igår tyvärr, jag hade absolut inte haft något imot att sitta en eftermiddag till på balkongen. Men förhoppningsvis blir det inte bara regn framöver.

Morgonen tillbringades på skolan tillsammans med min grupp och vi gjorde klart det mesta till nästa veckas eximination. Det käns bra att det bara är finliret kvar och att postern blev mer än ok. Produktiva klubben alltså! Vi fick dit våran banan också haha.

Just nu slöar jag bara hemma, ska nog försöka plugga lite innan jobbet kallar kl 15.45. Snart är det löning igen och det känns mer än bra! Förhoppningsvis blir en tripp till ikea innom en snar framtid, eller dvs när jag och Jonathan fått ihop lite pengar att införskaffa nödvändiga saker för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0