Påskafton




Lillebror, jag och Jonathan

På påskafton var det sjukt fint väder i åre, vi passade på att hänga ett tag på holiday club där det var stor afterski med liveband. Men tyvärr orkade vi inte vänta på det utan drog hem tidigare.

Påskafton var väll den enda dagen md riktigt fint vårväder, den andra för iår och jag längtar ännu mer efter sommaren nu. Bort med vintern ett tag iafl.
Vi har haft allt från hagel till sol denna påskhelg, som det ska vara.

Men nu är vi tillbaka i stan igen och vi håller på att tvätta, plugga för min del och spela tvspel för jonathans del. Jag har fortfarande en rapport som ska in på måndag, suck. Ska även hinna med att jobba ikväll, men det går nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0