mitt liv

Vart har lusten att skriva här tagit vägen? Borta är den iafl.

Det händer så mycket annat i mitt liv just nu som jag måste lägga ned all min energi på, och inget av det jag gör är värt att blogga om.
Då skulle det varje dag se ut så här i bloggen:

"Nu vaknar jag, äter frukost, borstar tänderna, springer till skolan, jobbar, äter middag, ser på tv, sover."

Eller varför inte variera med:

"Linn vaknar, äter frukost, drar omkring i morgonrocken och spelar lite sims, sen pluggar hon, jobbar, tränar och slutligen tittar på tv och sover igen."

Många som skulle vara intresserad av att läsa det? Nej och det skulle framförallt inte vara roligt att skriva om mitt liv som består av, äta, sova, plugga, jobba. Och där i mellan är jag med Jonathan.
Men min drömtillvaro skulle vara att hänga med vänner mellan allt, men förhoppningsvis händer det också nån gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0