Bartömning



Igår var det bartömning på Hotell Renen i Duved. Jonathans gamla klasskompis Stefan + flickvän var hemma på snabbvisit från Tyskland var där, så jag och Jonathan åkte också dit för att vara lite sociala.
Det har nog aldrig varit så mycket folk där någonsin men trevligt var det, tills någon spillde ut ett pepparkar och blåste omkring all peppar så jag kunde knappt sluta hosta. Det är alltså ett pepparkar man ska ha i bakfickan om något händer!

Vid 1 blev alla utkörda för de stängde så då följde vi strömmen till någons lägenhet tvärs över gatan. Kändes lite skumt som inte gammal duvedsbo efter som alla kände alla där men det blev trevligt det med. Första gången jag var en av de äldsta iafl, börjar man bli gammal?
Det blev en tidig hemgång vid 2.30 eftersom jag fortfarande har en rapport att ordbajsa ihop. Jag har kommit en bit på vägen idag men har fortfarande mycket kvar. Det är mer intressant att titta ut genom fönstret.

Ikväll ska vi käka på Liten Krog eftersom Jonathans mamma fyller år. Imorgon är det min och Jonathans 4 års dag. Bägge är panka så om nått speciellt kommer att hända är väldigt osäkert.

Jag är inte lika bitter som jag låter, har bara lust att bränna en del skolböcker just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0