Inrutat liv

Det är så olika det där, ibland käns det som jag har tusen saker att skriva om och ibland, just ingenting. Som nu. Så jag berättar vad jag gör om dagarna lite kort eftersom det inte är någon varation på mitt liv just nu.

Jag går upp plågandes kl 7. Kickar upp Jonathan precis innan vi måste åka 8.15.
8.30 börjar dagens föreläsning.
9.30 Kaffepause till 10.00. Jag äter förhoppningsvis ett medtaget äpple istället för de svindyra mackorna för 20kr i fiket.
10.00-12.00 fortsatt föreläsning
12.00 Tar bussen hem, käkar lunch och slöar lite framför datorn.
14.00 Börjar plugga
17.00-18.00 Äter middag
18.30-19.30 Kanske tränar annars fortsatt plugg fram till
ca 20.00 Då jag ser på tv tills jag går och lägger mig 23.00

De timmar jag inte pluggar är jag så trött att jag inte orkar vara social pga det känns som jag håller på att bli sjuk och det har jag inte tid med. Jag borde ta mig i kragen snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0