Tisdag

En av de få helt lediga dagar jag haft. Och det har jag utnyttjat med att försöka att inte ens tänka p skolan.

Tog en välförtjänt sovmorgon och åkte viäg till ma och pas jobb för att få massage.



Tina som massören heter är en helt underbart gullig tjej som är mycket duktig. Hon försökte få rätsida p min rygg. Jag ska även få låna ett magnetarmband dör min inflammerade handled, då har jag provat akupunktur, laser och magnetterapi. Allt känns bättre än sjukvårdens metoder, dvs att inte göra någonting.

Har varit på fresk och kikat på tapeter åt Jonathan. Jag hittade en hel drös som jag skulle vilja ha i mitt rum. Men jag tror det får stanna som en önskedröm ett tag.

Igår fick jag världens infall och köpte hela serien Band of Brothers på ica.



Jag och Jonathan har kikat på de två första avsnitten av serien idag. Den är lika bra som när jag såg den med pappa en gång i veckan för sex år sedan. Gilalr man filmen saving private ryan så gillar man denna film. Men här får du 10 timmars underbar film istället för bara två.

Nu ska jag fortsätta jobba och få se vad som händer mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0