Tick tack

Sitter som vanligt och tänker inte på tiden. Jag går helt enkelt och lägger mig när jag är trött och vaknar av mig själv. Det spelar ingen roll vad klockan är, utan jag går efter min egen inre klocka.

Men så kom jag på, jag börjar skolan imorgon igen. Efter 4 månaders skön ledighet börjas det igen. Jag kan inte vara vaken hur länge jag vill, utan om jag ska ha en rimlig chans att lyckas ta mig upp till 7 måste jag somna s e n a s t 00. Morgontrött som jag är, så är det inget jag ser fram imot.

Det jag ser fram imot är att börja igen och jag undrar hur länge det håller i sig. Så ledigheten måste ha gjort något bra eftersom jag tycker det ska bli roligt att plugga. Jag gissar på två veckor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0