Söndag

KL 19.02 rullar tåget mot Östersund och jag åker hem från Duved. Även fast jag inte har skola imorgon så ska seminarieuppgifter göras, sjukgymnasten besökas och det ska jobbas för min del.
Jag tycker jag har varit duktig med att läsa minst 2-3h varje dag för att inte få för mycket att göra dagrna innan seminarierna/tentan ska göras. Annars har jag väldigt lätt att skjuta saker framför mig och det har inte varit lyckat så här långt. Så nu testar jag med denna taktik, som borde funka haha.

Jag sitter i solen och läse rom Freod, njuter av de sista värmande strålarna för denna sommar. Kikar på när Jonathan bygger verandra och allmänt har det bra.

Önskar bara att jag var piggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0