Måndag

Åh idag har det inte varit en bra dag tyvärr. Mycket motgångar som staplas på hög och ibland blir det för mycket, så när nästa motgång kommer rasar hela skiten.
Men jag vet vart jag vill...

Nog pratat i gåtor, denna dag är också en dag då jag sysslar med diverse saker man ska göra ibland. Som betala räkningar, skicka paket från vunna auktioner på tradera, städa, måla naglarna och träna m.m. Det är lättast att pyssla med sånt när Jonathan åkt upp till Duved som nu.

Jag har också hunnit med ännu ett besök hos sjukgymnasten och fått akupunktur. Det gjorde lika ont som förra gången och var lika läskigt. Men jag vet ju att det är för att bli bättre in handlenden, så det är bara att stå ut.


Det blev även en sån här sjal, fast mönstrad ifrån h&m. Den kommer bli jätte fin tillsammans med min nya skinnjacka så fort den landar i min brevlåda. Känns bra att ha nått att varva med min palestinasjal.

Fixa var det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0